lördag 5 november 2011

PysselKul och JulScrap

PYSSELKUL har en skissutmaning som pågår till den 15/11.
Då är svag för skisser så var jag ju tvungen att hoppa på :)


 
Motivet är målat med Pro Markers samt använt mig av lite MCP teknik. 

Just nu är jag i julscrappar taget. Ska ju vara med på ett marknad om några veckor och behöver få gjort lite som jag kan försöka sälja. Men som vanligt tycker jag att jag har lite prylar och självförtroende får sig ganska många törnar. Skulle vara skönt att kunna vara nöjd med sig själv och sitt skapande någon gång. 
.... Men det är bara att jobba på, förhoppningsvis är det någon annan som gillar det jag gör och handlar ändå :)

2 kommentarer:

Anna sa...

Vad snyggt det var med den grå linjen runt flickan! Det måste jag prova. =)

Ulle sa...

Vilket harmoniskt och fint kort!