onsdag 14 december 2011

Mål för nästa År :)


Just nu kliar det massvis i Scrapfingrarna. Det känns som en evighet sedan 
och ja, det var det ju nästan också. 

Anledningen till att jag inte srappar så mycket just nu är att jag inte har någonstans att vara. Riva ut alla grejer, sätta sig vid köksbordet för att sedan behöva plocka bort allt igen så man kan äta känns inte alls roligt. Min dröm just nu är en tripp till IKEA och köpa mig ett bord.

Snart går vi in i 2012 och det känns riktigt bra. 

Mina mål inför det nya året är med Scrapp  till folket :)
- Göra månadslayouter, inte bara på barnen utan hela familjen. 
- Hoppas på veckoutmaningar av olika slag.
- Införskaffa massa färg att leka med på olika sätt. 
- Utmana mig mera. 

Har ni satte upp några mål för nästa år, eller har ni något speciellt scrapprojekt ni ska hålla på med?


1 kommentar:

Ellinor sa...

Jag har precis ett sånt bord och byrå (eller, egentligen två bord - ett för datorn också), det är jättebra och priset gör att man inte behöver vara _så_ försiktig med spill... Byrån rymmer massor och lådorna är lätta att dra ut!