tisdag 7 augusti 2012

Nygammalt i Bloggen





Dessa två alster gjorde jag till Inzpira tävlingen i våras. Provade att lägga upp dem för några månader sedan men då strulade det bra. Men nu så gick det bra. Tillsammans med dessa alster vill jag berätta att jag nu kommer tillbaka. Jag var inne en sväng på att sluta, men känner att jag saknat att sitta och scrappa så mycket och det är verkligen balsam för själen. På lördag kommer det en ny skärmaskin till mig och jag kan inte vara så jätte mycket lyckligare än jag är nu, det känns riktigt bra :)

I September har jag bokat in på en 2 dagars scrapträff, det är precis vad jag behöver efter detta långa uppehåll. Nu ska man bara försöka bli lite uppdaterad om nya trender och om det händer något speciellt inom scrapfronten i höst. 





Inga kommentarer: